Quel est mon # de compte?

Un espace pour les clients francophones où ils peuvent demander de l'aide dans la langue française. Ce forum a aussi une certaine couverture par les employés Fongo billingue.

Comment savoir mon numéro de compte de chez Fongo?

Postby BlackSun » 01/16/2021

Bonjour,

Je suis avec Fongo et j'aimerais transférer mon # de téléphone vers un autre service téléphonique (Public Mobile).
Le modérateur de PM me demande mon numéro de compte de Fongo afin de pouvoir faire le transfert.
Cependant, je ne sais pas où aller chercher ce # de compte?!!
Quelqu'un peut m'aider?
Merci
BlackSun
Just Passing Thru
 
Posts: 2
Joined: 01/16/2021

Re: Comment savoir mon numéro de compte de chez Fongo?

Postby bridonca » 01/16/2021

Désolé, j'ai dû utiliser google translate. J'ai eu le même problème avec Freedom Mobile. Je soumettrais un ticket avec Fongo pour voir ce qu'ils peuvent faire, et le posterais ici lorsque vous aurez une réponse.


I am with Fongo and I would like to transfer my phone # to another phone service (Public Mobile).
The PM moderator asks for my Fongo account number in order to be able to make the transfer.
However, I don't know where to find this account #? !!
Someone can help me?
Thank you

Sorry I had to use google translate. I had the same problem with Freedom Mobile. I would submit a ticket with Fongo to see what they can do, and post it here when you get an answer.
User avatar
bridonca
Technical Support
 
Posts: 1225
Joined: 11/16/2009
SIP Device Name: Netgear WGR615V
Firmware Version: latest
ISP Name: Eastlink
Computer OS: XP

Quel est mon # de compte?

Postby BlackSun » 01/16/2021

Bonjour,

Je suis avec Fongo et j'aimerais transférer mon # de téléphone vers un autre service téléphonique (Public Mobile).
Le modérateur de PM me demande mon numéro de compte de Fongo afin de pouvoir faire le transfert.
Cependant, je ne sais pas où aller chercher ce # de compte?!!
Quelqu'un peut m'aider?
Merci
BlackSun
Just Passing Thru
 
Posts: 2
Joined: 01/16/2021

Re: Quel est mon # de compte?

Postby Liptonbrisk » 01/19/2021

Sorry, I am not fluent in French.
Désolé, je ne parle pas couramment le français.

Your account number is your phone number, starting with 1.
Votre numéro de compte est votre numéro de téléphone, commençant par 1.
Please do not send me emails; I do not work for nor represent Freephoneline or Fongo. Post questions on the forums so that others may learn from responses or assist you. Thank you. If you have an issue with your account or have a billing issue, submit a ticket here: https://support.fongo.com/hc/en-us/requests/new. Visit http://status.fongo.com/ to check FPL/Fongo service status. Freephoneline setup guides can be found at viewforum.php?f=15.
User avatar
Liptonbrisk
Technical Support
 
Posts: 2764
Joined: 04/26/2010
SIP Device Name: Obihai 202/2182, Groundwire
Firmware Version: various
ISP Name: FTTH
Computer OS: Windows 64 bit
Router: Asuswrt-Merlin & others


Return to Support Technique Français

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests